Sidor

måndag 16 maj 2011

Mys i skogen

Idag har jag försökt att skapa ett eget alster i den stilen som Helena lärde ut på kursen, har haft lite papper hemma som jag inte vetat vad jag skulle göra med. Jag blev faktiskt nöjd med resultat. Den heter Mys i skogen och är från en kall vinterdag när vi var uppe i Ursvik och grillade korv. Det kanske blir fler vintagelayouter!?
----------------------------------
Today, I tried to create a layout a la Helena, who held a vintageclass at the scrapevent I attended this weekend. I am very happy with the results. The photo is from a cold winterday when we were in the forest and had BBQ.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla! Vilken underbar layout! Jag gillar verkligen hur du kombinerar din lekfulla, härliga stil med shabby chic - läckert!!

    Ha det gott! Kram, Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...