Sidor

onsdag 3 mars 2010

Pyssel på sjukan?

Nu är jag inlagd på ds för observation av alla höga värden: socker, stort barn o högt blodtryck. Får se om jag hinner hem innan bebisen kommer. Tror inte det faktiskt. Har tagit med mig lite scrappsaker: cardstock, bokstäver, målarfärger o mina nya promakers. Får se om jag orkar göra nåt.
Som det verkar nu så blir det igångsättning på tisdag,men eftersom han ligger i tväläge får man inte föda vanligt utan blir då snittad. Känns ok. Jag vill ju bli smittad eftersom Hugo föddes tidigt o var väldigt trött vid förlossningen.
Jonas åkte just hem. Trist o vara kvar själv men lille hugo måste ju tas om hand också. Det som är mest jobbigt förutom ovissheten är att jag inte kommer få träffa Hugo på jättelänge! För först är jag här sen är det bb /neo några dagar alt. 1 vecka. Sjuk terror. Mammas lille älskling. Tur att jag tog lite bilder på honom i morse o tur att han låg hos oss inatt så jag fick snusa på honom hela natten. På återseende. Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Spännande att det är så nära nu. Allt kommer att gå bra och vips är du hemma igen och familjen är lite större...! Hugo kommer bli cool storebror =). Sköt om dig! Kram Lena & Viggo//

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...