Sidor

onsdag 24 mars 2010

Bubblan

Just nu ligger scrappandet på is. Viljan och "kliet i fingrarna" finns men inte energin.

Jag och William tar det mest lugnt på dagarna medan Hugo är på dagis.
Vi befinner oss nog fortfarande i nån sorts förlossningsbubbla. Har ett skönt tempo i kroppen och knoppen och känner mig forfarande lite dizzy. Har hört att det finns nåt som heter amningshjärna. Man är lagom flummig och lagom förvirrad. Så känner jag mig.
Dock var vi tvugna att glänta lite på dörren till omvärlden idag. När vi var till BVC i Solna Centrum. Men det kändes hårt, kallt och läskigt. Ville genast hem till vår varma lilla kokong med min lilla bebis. William hade inte gått upp nåt i vikt och det gjorde Eva på BVC lite brydd. Men vi ska dut på Fredag igen. Hoppas på en uppgång då.

Nä, dags och kliva tillbaka till lilla bubblan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...