Sidor

lördag 26 februari 2011

LO: Mora Träsk

Som småbarnsförälder och med två små så täta barn, som vi har äran att ha, så finns det få stunder att hitta tid för sig själv, än mindre skapartid. Man får hitta alla små "hål"när minsta möjlighet ges. Idag, Lördag, är jag är ensam med barnen och när Hugo var fullt upptagen att måla på toalettrullar och Wille hade ett sovpass scrappade jag ihop den här LO:n.
Den är en lift av min kära vän, Helenes layout: "Nåna". Jag älskar och scrappa med färger och mycket lekfullhet.


Jag tycker om min tolkning. Den är enkel och färgglad. Färgstänken är Hugos vattenfärger.
Moa Täck betyder: Mora Träsk och den skivan går varm här hemma. Jag har köpt ny skiva 3 gånger, för Hugo sliter ut dem på löpande band. Han fullkomligt älskar mora träsk. Och musik över huvudtaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...