Sidor

söndag 16 januari 2011

Kort är kul tydligen

Jag är ingen kortmarkare. Blotta tanken på att använda stämplar ger mig prestationsångest. Jag har nog inte fått till ett enda snyggt kort i hela mitt liv. Men sen fick jag ett gulligt stämpelset av min DT-Tjej Nina, på ScrappaLoss och då var jag tvungen att leka lite. Var dock tvungen och köpa ny VersaFine-dyna. Men jag har ju både proMakers och TorrChalk.

Här är mina resultat:



Enkla kort för en erfarande kortmakare men för en nybörjare var det väl helt ok?
Det lär bli fler. Vill bara ha nya stämplar.

1 kommentar:

  1. Jag förstår precis vad du menar, jag använder visserligen stämplar, men jag har inte kommit så långt att jag färglägger motiven ännu ;) Du har lyckats jättebra, fina kort och fint färglagt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...