Sidor

fredag 21 januari 2011

Galet lika humör

Som småbarnsförälder och med två täta barn borde man ligga och sova på nätterna men eftersom våra barn somnade klockan 22 igårkväll, får man ta ut några välbehövliga egentimmar på nätterna isstället.
Lyckades få till en ganska skaplig layout faktiskt. Så rogivande det är att sitta för sig själv när alla tre killar snusar gott i varsinna sängar. Den här bilden tog jag och Hugo förra veckan och jag älskar den. Hugos ögon och härliga min. Jag har döpt den här till "Galet lika humör". "Du och jag är som två vulkaner och därför kan vi bli galet arga på varandra men vi har också hysteriskt nära till skratt. Vi har samma temperament. Redan innan du säger och visar vad du vill och känner så vet jag vad ditt nästa drag blir- för jag känner exakt likadant. Det är festligt att vi är så lika. Frågan är bara om Pappa & William tycker det är lika kul. Hur som helst- jag älskar dig gränslöst! Såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...