Sidor

onsdag 27 januari 2010

Dagens projekt: Fika

Igår var dagens stora projekt att fika!

Jag skulle, efter 4 år, åka tunnelbana alldeles själv, från Hallonbergen till Fridhemsplan. Det var både läskigt och spännande. Jag tror nåt ska hända hela tiden. (tankespöken, jag vet!)
Det gick bra och jag inser att jag kollat på några för många efterlyst-avsnitt.

Träffade några av mina mysiga mammakompisar: Anna, Carolina, Isa, Sandra, Helene & Åsa. Vi har hängt ihop i över 2 år nu. 75% av oss är gravida igen eller har redan fått, så vi kommer gå genom ännu en mammaledighetsperiod ihop. Hur kul som helst! Efter träffen blev det lunch och fika (igen) hos Helene, innan Jonas hämtade mig.

Bild från träffen finns HÄR, på Helenes hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...