Sidor

tisdag 19 januari 2010

Att vänta

Idag börjar vecka 30 och då återstår "bara" 10 veckor till BF. En ganska lång tid för en som bara går och väntar. Har ju blivit sjukskriven foglossningen. Jag gillar inte väntan. Hatar väntan. Är för otålig.

Gårdagens projekt blev att en lunch med Nina och Vincent och sedan lite köp av bebiskläder.
Sedan såg jag Johan Falk "National Target" på eftermiddagen innan lillen kom hem från dagis.

Dagens projekt är att åka till MVC och träffa läkarna och BM. Sedan blev det en film på morgonen Johan Falk "Leo Gaut". Rysligt bra filmer!

Som sagt: hatar och vänta och vara sysslolös! Men jag kan ju inte göra så mycket eftersom jag har så ont och är beordrad vila. Så det får bli småprojekt varje dag. Har en drös bebiskläder som jag ska sortera- men vi måste köpa byråer först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...