Sidor

måndag 31 maj 2010

LO: Vår stund

Veckans Skiss på SWEbloggen var en rolig skiss som jag antog.
Fick tag på strömsladden till symaskinen så jag sydde runt cardstocken, bandet och fotot. Det var ju dunderkul. Sedan ritade jag egan swirls och skrev journalings runt dem.
Så det var tre nya oprövade tekniker i samma Layout.





Ibland är det mysigt att vara själva, bara du och jag! Jag får rå om dig, krama och pussa på dig och du får mamma alldeles för dig själv. Den här varma vårdagen gick vi och satte oss på golfängarna med varsin glass. Jag älskar de stunderna med dig!!!

1 kommentar:

  1. Jättefin och färgglad layout! Det är roligt att testa nya tekniker, särskilt att sy, tycker jag :). Kul att du ville skapa utifrån skissen, visst är den fin! Kram, Reija.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...