Sidor

onsdag 13 maj 2009

LO: Olika humör

Under en veckas tid har jag scrappat när jag varit på varierande humör. Och resultaten har varit minst sagt olika. Motivationen har heller inte varit jättebra när jag gjort dessa.

"SÅ LITEN"

När jag gjorde denna var jag arg för att vi inte fick till nattningarna i sängen. Sen fick jag dåligt samvete och letade genast upp ett fint kort från förlossningen. Sinnestämning: dåligt samvete!
Trädet är egenmålat med akrylfärger. Vit ram med samma färger.
"AVSLAPPNAD":

Återigen var jag ledsen för att nattningen gick åt pipsvängen: Att vi fick använda vagnen istället för att hugo somnade själv i sängen. Jag var så ledsen och arg att jag inte orkade scrappa Hugo denna kväll utan valde en bild på mig själv istället. EGO. :)
Glimmermist.
"NÄRGÅNGEN"

Den här gjorde jag igår när min plånbok hade blivit stulen. Jag var arg och besviken.
jag är inte nöjd med LO.n och skulle vilja göra om den ikväll. Men jag lägger upp den här i alla fall.
Glimmermist & quickutz-maskinen kom till användning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...